středa 23. ledna 2013

Salát z červené řepy

Tento salát se mi podařilo objevit v Národních listech z února roku 1935. Už tehdy kuchařinky věděly, že řepa je zdravá a také tělu prospěšná. Recept je dobrý, ale trochu jsem si ho pozměnila - měla tam být pečená cibule, ale vzhledem k rekonstrukci kuchyně tepelná úprava není možná, tak jsem dala cibuli syrovou. A citronová šťáva? Kdoví, kde je jí konec - při vyklízení jsem ji dala do nějaké krabice, ale opravdu už nevím, kde jsem ji pak dala. Ale to už jsem hodně odbočila.


5 - 6 malých pečených červených řep, 1 cibule, 1 zakysaná smetana, 1 lžíce hořčice, sůl, pepř

Pečenou červenou řepu nakrájíme na plátky, cibuli pokrájíme na malé kousky a přidáme zakysanou smetanu s hořčicí. Podle chuti osolíme a opepříme.




5 komentářů:

  1. Červenou řepu prostě miluji, diky za nový recept...:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti, tenhle recept se mi moc zamlouvá! Já jsem dělala zatím je salát z čerstvé červené řepy a byl taky moc dobrý. S pečenou řepou ho vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju zavařenou červenou řepu, má super nutriční hodnoty a já jsem schopná jí sníst třeba sklenici na posezení...:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti, recept vyzkouším. Je určitě výborný. Já jsem dostala recept ma pečenou řepu, také zajímavý. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Monika Štěpková1. září 2013 v 18:50

    Marti, tak tenhle salát musím ozkoušet. Vypadá velmi dobře a chutně :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF